Logo Platform
logo amplifiers simplified

Comic Book Fassie Spanish

Reply
Copied to clipboard!
8 months ago
Oct 30, 2023, 8:29:46 PM

Spanish

Buenas, me presento, soy Ragnalvald y soy un jugador de Endless Dungeon y fan de los comics, por hobbie he decidido traducir los comics que se vayan creando en torno al lore. Espero que os guste mi traducción.


English

Hi, I'm Ragnalvald and I'm an Endless Dungeon player and a fan of comics, as a hobby I've decided to translate the comics that are created around the lore. I hope you like my translation.

Comic Book Fassie Spanish.pdf

0Send private message
0Send private message
7 months ago
Nov 28, 2023, 2:51:02 PM

¡Qué grande!

Muchas gracias por la traducción, seguro que mucha gente lo apreciará.

No dudes en seguir compartiendo el resto aquí mismo (puedes cambiar el título a: Comic Book in Spanish, o algo por el estilo. De esta manera será más sencillo de encontrar y recopilar los que vayas haciendo.

Updated 7 months ago.
0Send private message
7 months ago
Dec 4, 2023, 9:53:20 AM

Muchísimas gracias, cuando pueda seguir traduciendo los comics, miraré de publicarlo aquí en el foro y ya cambiaré este hilo o lo que sea.

0Send private message
5 months ago
Jan 30, 2024, 9:09:58 PM
Ragnalvald wrote:

Spanish

Buenas, me presento, soy Ragnalvald y soy un jugador de Endless Dungeon y fan de los comics, por hobbie he decidido traducir los comics que se vayan creando en torno al lore. Espero que os guste mi traducción.


English

Hi, I'm Ragnalvald and I'm an Endless Dungeon player and a fan of comics, as a hobby I've decided to translate the comics that are created around the lore. I hope you like my translation. Cool, I just recently started learning Spanish. So far it's hard for me. I read a lot of comics in Spanish to practice. I also found topics for dissertation, architecture major in English, I use https://papersowl.com/blog/architecture-dissertation-topics for this. Then I translate it into Spanish in a translator and learn that way too. I want to sign up for more courses to understand what level of language proficiency I have. 

Comic Book Fassie Spanish.pdf

It is very difficult to find literature in Spanish. Thank you for that. At least I’ll read it in electronic form.

Updated 5 months ago.
0Send private message
3 months ago
Mar 15, 2024, 4:28:33 PM

Oh, it's really cool that you translate comics. I think many will appreciate your work, keep it up. I think you'll find a good online editor useful for working with text files for these wonderful purposes. I usually use https://pdfguru.com/pdf-to-word because in this editor you can convert documents to various formats and also work with PDF files online without downloading any additional programs. It has a convenient interface, and documents load very quickly in it.

Updated 3 months ago.
0Send private message
?

Click here to login

Reply
Comment