-invader- Newcomer-invader-Newcomer100g2g pts 9 years ago Mar 10, 2016, 7:57:26 PM Hello I nedd help to modding reward of quest I want to change the reward technology by resource or item. But when I try to change it doesn't work this: by this: so if you can tell me thank you
DEVPikou DevDEVPikouDev19 600g2g pts 9 years ago Mar 15, 2016, 4:30:44 PM Hello -invader- At first glance I see no reason why it should not work... Are you perfectly sure the name of the item is correct? Otherwise best I can do to help is to upload your mod and test it for a quick answer. Cheers,
-invader- Newcomer-invader-Newcomer100g2g pts 9 years ago Mar 15, 2016, 11:50:38 PM Thank you for your reply I copy paste so I am sur it's correct but may be there is a other line to change elsewhere hum When I change line in the original file it's work so my mod bug but other things of my mod work I need to find the issues ps sorry for my poor english
-invader- Newcomer-invader-Newcomer100g2g pts 9 years ago Mar 16, 2016, 2:01:05 PM I know my problem it's my file Change reward.xml he doesn't work I look in your tuto for new quest /#/endless-legend/forum/15-modding/thread/5777-tutorials-for-modding-endless-legend but i don't found the answer Can you tell me what i need write exactly? Thank you
DEVPikou DevDEVPikouDev19 600g2g pts 9 years ago Mar 21, 2016, 10:32:32 AM Hello again -invader-, Unfortunately without your files as reference I don't see a problem and won't be able to help you further. I need your file in order to be helpful. Version française ci-dessous: Je ne vois pas quoi ajouter d'autre pour aider. Est-ce possible de me transmettre les fichiers du mod qui ne marche pas via un lien ?
-invader- Newcomer-invader-Newcomer100g2g pts 9 years ago Mar 23, 2016, 8:14:30 PM Bonjour, C'est bon, c'est moi qui suis extrêmement stupide. Je ne pensez pas que votre fichier new quest.xml fonctionnait sur les changement de la droplist alors que si. Du coup, moi je pensais bêtement qu'il fallait en créer un exprès pour. Je croyais que c'était juste un fichier pour créer des quêtes. je lisais new quests j'ai pas cherché plus loin Je viens d'essayer et ça fonctionne impeccablement, plus qu'à finir changer les récompenses pour les autres. J'écris en français, langue que je maitrise bien mieux que l'anglais, je dois bien l'avouer. En tous cas je vous remercie de votre attention Juste une chose d'autre dlc sont prévu ou pas? J'avoue que jusque là je ne vous connaissez pas et ne suis pas très au courant de l'actualité Je testais le jeu via une version pirate (pas taper) et j'ai foncé acheté celui sur steam après une partie
DEVPikou DevDEVPikouDev19 600g2g pts 9 years ago Mar 24, 2016, 9:15:33 AM Très contente de savoir que le problème a pu être réglé Nous avons en effet annoncé un DLC supplémentaire à venir en avril et qui contient la faction Allayi. Une closed beta a eu lieu il y a peu et nous avons eu de bons retours jusqu'ici. Pour plus d'information je vous invite à lire le blog post suivant qui donne un peu plus de détails sur le contenu: http://forums.amplitude-studios.com/content.php?632-Endless-Day-recap
-invader-
Newcomer
-invader-
Newcomer
100g2g ptsReport comment
Why do you report -invader-?
Are you sure you want to block -invader- ?
BlockCancelAre you sure you want to unblock -invader- ?
UnblockCancelDEVPikou
Dev
DEVPikou
Dev
19 600g2g ptsReport comment
Why do you report Pikou?
Are you sure you want to block Pikou ?
BlockCancelAre you sure you want to unblock Pikou ?
UnblockCancel-invader-
Newcomer
-invader-
Newcomer
100g2g ptsReport comment
UnblockCancel-invader-
Newcomer
-invader-
Newcomer
100g2g ptsReport comment
UnblockCancelDEVPikou
Dev
DEVPikou
Dev
Why do you report Pikou?
UnblockCancel-invader-
Newcomer
-invader-
Newcomer
100g2g ptsReport comment
UnblockCancelDEVPikou
Dev
DEVPikou
Dev
Why do you report Pikou?
UnblockCancel