Hi everybody!

First sorry for my poor english... i hope you can reed and understand what i want to explain...

I have an idea for 3D battle for a more immersive experience.

A new function call "strategy", in 3D battle everything is pre calculate so it's not very fun because player don't have a full immersive experience.

With a strategy option the player can choose how the ship can attack like: "safe mode"for hide dps ship behind tank but make less dammage, or "all in" for full damage but no-tank unit can die faster, other strategy like "focus on" for focus and quick disabled an ennemy ship...

One more time sorry for my poor english...

This is in my langage smiley: smile

Bonjour a tous

J'ai eu une idée pour améliorer l'immersion de jeu lors des batailles 3D cinematique.

Un menu strategy qui permet de configurer la manière avec laquel nos vaisseaux vont se comporter lors des batailles.

Une option par exemple de sureté tel que: les vaisses DPS se cacheront derrière les vaisseaux tank lors des phases de combat mais feront en échange un peu moins de dégats.

Une autre option de degats total pour mettre tout les vaisseaux de manière a ce qu'il fasse un maximum de dégats mais seront en échange plus vulnérable et parfois sera suicidaire pour les vaisseaux fragile...

Une dernière tel que le choix du "focus" pour descendre un vaisseau énnemi très rapidement en ignorant les autres.

Ceci a peux etre été déja proposé par quelqu'un alors je m'excuse en cas de double post.

Les gaufres vaincront!