Logo Platform
logo amplifiers simplified

Finnish Hub [FI]

Reply
Copied to clipboard!
12 years ago
May 20, 2012, 12:45:47 PM
Joensuusta kuuluu.

Tämä peli vaikuttaa kyllä todella mielenkiintoiselta. Alkas pikkuhiljaa tarvitaa MoO2:lle vaihtoehtoja smiley: smile
0Send private message
11 years ago
May 5, 2014, 6:31:46 AM
Onko suomalaiset hankkinu vielä Endless Legendiä ja Dungeon of the endlessiä. Vähän jälkijunassa liikun itse mutta molemmat sain kuin sainkin hankittua.

Kumpaakaan en ole vielä kerennyt pelaamaan mutta Endless Space on loistava peli.

steamissa kamistar jos joku haluaa lisäillä kaveriksi. http://steamcommunity.com/id/kamistar/ laittakaa samalla viestiä kun lisäätte niin tiedän hyväksyä.
0Send private message
12 years ago
Dec 14, 2012, 3:04:36 PM
Ylivieska.

Lokakuun lopulla ostin pelin ja nyt on jo yli 80 tuntia tullut pelattua. Kaksi ensimmäistä peliä hävisin normaalilla vaikeustasolla. Piti harjoitella muutama peli helpommalla vaikeustasolla ja pari päivää sitten sain jo voiton normaalilla vaikeustasolla. Koukuttava peli kieltämättä.
0Send private message
12 years ago
Dec 12, 2012, 11:17:23 AM
Helsingistä yksi,

Eilen tuli ostettua ja parin tunnin kokeilun jälkeen hyvältä vaikuttaa.

Yksi ongelma vain: en onnistu liikuttamaan joukkojani muuten kuin auto-move komennolla. Pitäisi ilmeisesti toimia oikealla hiiren näppäimellä? Näyttää reitin mihin on menossa, mutta alus ei liiku siitä huolimatta. Reitti häviää hetken päästä. Pitääkö jotenkin vahvistaa liikkumiskäsky?

Edit: Ongelma ratkaistu... Steamiin liittyvä ongelma, joka esti joukkojen liikuttamisen.
0Send private message
12 years ago
Dec 9, 2012, 7:24:11 PM
Porikin ilmottautuu paikalle (jos täällä nyt vielä joku on henkissä).

Koklasin peliä ilmaisessa viikonlopussa ja sittemmin pelikellossa on jo jotain 40 tuntia. Eka 4X peli ja iskeny kyllä aika lujaa! Normalilla tänään eka läpäsy. Site ennen nyyppäläpäsy ja easylla.
0Send private message
12 years ago
Jul 12, 2012, 4:52:27 PM
Mietin vain, että jos joku täällä oleskelee, niin saisiko jotakin infoa valmiista pelistä? On ollut hemmetin kiire huhtikuun lopusta lähtien, niin eipä ole juurikaan kerennyt pelata. Tuli jopa pelin valmistuminen ihan puun takaa. Luulin että oltaisiin vasta betassa.
0Send private message
12 years ago
Jul 4, 2012, 2:10:38 PM
Tänään ols julkaisuversio tulossa 3 tunnin päässä. (mikäli steamia on uskominen)

Löytyisköhän peliseuraa?
0Send private message
12 years ago
Jun 24, 2012, 12:52:26 PM
Hei minä(kin) olen Oulusta.

edit: Tuli tänään (28.6) kokeiltua erään kaverin kanssa moninpeliä ja kyllä oli hauskat sessiot. toimii mukavasti myös moninpelinä. (varsinkin kun saa juonia kaverin kanssa AI:ta vastaan.)
0Send private message
12 years ago
Jun 23, 2012, 11:26:56 AM
Kokkola ilmoittautuu paikalle.

Kymmenisen tuntia takana ja peli vaikuttaa erittäin pätevältä, ei kaduta ennakko-osto pätkääkään.
0Send private message
0Send private message
12 years ago
Jun 2, 2012, 10:39:34 AM
Endless Space on kieltämättä vaikuttava alpha-vaiheessa olevaksi peliksi. Toivon mukaan uudet ominaisuudet, tekijätiimin korkean laadun tavoittelu ja tasapainottaminen nostavat pelin tasolle johon harva 4X tuntuu yltävän. Todella lupaavalta kuitenkin näyttää, se pitää sanoa.

Sins on aina ollut mielestäni enemmän suuren mittakaavan RTS, kuin 4X. Itse olen pelannut Sins:ä alkuperäisestä julkaisusta lähtien ja pitänyt siitä paljon.

Olen samaa mieltä Total War:sta. Viimeisimmässä pelaamassani TW:ssä, Shogun 2:ssa, kampanjatekoäly antaa ihan mainion vastuksen, mutta taisteluissa tekoäly harrastaa aika-ajoin outoja itsetuhoisia taktiikoita. Olen silti nauttinut Shogun 2:ta suuresti. Tunnelma on aina ollut vahva Total War peleissä, ja Shogun 2 ei ole poikkeus.
0Send private message
12 years ago
Jun 1, 2012, 6:59:14 PM
Hep. Täällä Pohjanmaa, Seinäjoki.

Jos tuolla CryptoKidillä oli spontaani ostos, niin minä taasen tein tarkkaa valintaa mitä avaruusoopperaa ostin/mihin rahani upotan. Lueskelin usammankin tarinan. Paras "tuki" löytyi täältä

http://www.spacesector.com/

Hyvältä Endless Space-peli vaikuttaa ekan kokeilun jälkeen. Ei uskoisi, että alpha vaiheessa. Joskus on tullut ostettua kesken eräisempää "muka" valmista kuraa. Ennen kaikkea pelin UI ja ulkoasu miellyttää. Taistelu on vähän vajaa ainakin vielä, mutta en ole tarpeeksi pelannut tuomitakseni. Niin ja onhan se hienon näköistä.

Keskitin "avaruuteen" ja samalla, kun tämän ostin hankin myös Sins...Rebelionin. Sekin on vasta Betassa, mutta vaikuttaa myös hyvältä. Siinä sitten taasen on taistelua ehkä liikaakin ja hitaampi jää jalkoihin.

Molemmissa uusissa peleissä on hienoa se, että on haastetta jo lyhyellä kokeilulla. Olen viime vuosina keskittänyt "strategia" pelaamista Total Wareihin. Niiden kohdalla kuitenkin haaste on jäänyt typerää AI:ta vastaan vajaaksi. Tiedän, että verkossa voisi pelata ehkä parempaa haastetta vastaan.

Koska nyt sattui olemaan pelien osto viikko smiley: cool menen pelaamaan ensin Max Paynen uuden puhki ja sitten palaan näihin avaruus tunnelmiin.

Kiitos ja out.
0Send private message
0Send private message
12 years ago
May 26, 2012, 8:06:56 PM
Turun vierestä, Kaarinasta!

Peli oli täysin spontaani heräteostos, oli vaan hieno nimi ja hienoja kuvia, en ollut edes ihan varma millaisesta pelistä on kyse, mutta oli kyllä hyvä valinta, aivan mahtava!
0Send private message
12 years ago
May 23, 2012, 3:34:40 PM
Eteläsuomen edustus paikalla o/

Ja multiplayeria odotellessa... hyvä tietää että suomikin edustaa 4x kentällä smiley: smile
0Send private message
13 years ago
May 7, 2012, 11:42:11 AM
Ajattelin testata josko täällä olis suomalaisia/suomea puhuvia piilossa.

Täällä yksi Turun suunnalta, yksinpeliä hakkaava, moninpeliä odottava smiley: smile

skamaks on ilmeisesti ranskalais-suomalainen, right?
0Send private message
12 years ago
May 20, 2012, 7:22:27 AM
Kuopiosta.

Mielenkiintoista nähdä minkälaisen vastaanoton Endless Space saa nyt, kun SotS2 floppasi melko pahasti.

Itse rakastan pelin yksinkertaista, mutta koukuttavaa mekaniikkaa. Täytyy kuitenkin muistaa, että ollaan vielä alpha-versiossa; Moni asia voi vielä muuttua.
0Send private message
0Send private message0Send private message
12 years ago
May 16, 2012, 11:17:47 AM
sitä multiplayer betaa odotellessa ajattelin kartoittaa vähän että vois sellasia suomi pelejä pelailla sitten, mulla on täällä oulussa muutema kaverikin innostunu tästä ES:stä mutteivät tänne foorumeille ole vaivautuneet, niin että jos suomi turnauksia/pelejä järkkäilis nih who is with me?!?! smiley: wink
0Send private message
0Send private message0Send private message0Send private message0Send private message0Send private message0Send private message0Send private message
13 years ago
May 7, 2012, 6:57:46 PM
TheCK wrote:
puhun vahän suomea :P

Mistäpäin Saksaa olet? Asuin Karlsruhessa about puolitoista vuotta smiley: biggrin
0Send private message
0Send private message
?

Click here to login

Reply
Comment