Logo Platform
logo amplifiers simplified

Qeustion [NL]

Reply
Copied to clipboard!
0Send private message0Send private message0Send private message0Send private message
13 years ago
May 7, 2012, 1:31:50 PM
Ayron wrote:
Minstens drie ondertussen smiley: smile

marijntjuh wrote:
en nu zijn er vier

Hoe meer hoe beter. Zeggen ze teminsten altijd. smiley: cool
0Send private message
0Send private message
13 years ago
May 4, 2012, 7:30:37 AM
Denk je dat er nederlands forums komen? want ja er zijn ook toch wel wat nederlanders of vlaamse spelers die met elkaar willen praten? Zal best leuk zijn als ze dat doen. zal beter zijn als ze iedere land natuurlijk hun eigen forums geven. smiley: biggrin
0Send private message
13 years ago
May 11, 2012, 12:15:10 PM
Belg hier, heb de indruk dat er nog niet veel nederlandstalige spelers zijn?

Al zal dat we te maken hebben met het feit dat er sowieso niet veel nederlandstalige sprekers zijn zeker? smiley: cool
0Send private message
13 years ago
May 11, 2012, 9:34:03 PM
Restless wrote:

Al zal dat we te maken hebben met het feit dat er sowieso niet veel nederlandstalige sprekers zijn zeker? smiley: cool

Op de hele wereld? Da's zeker waar! smiley: wink

Nu snap ik dat dat tegenwoordig wat makkelijker is met internet enzo, maaruhm... ze zullen het spel toch niet in alle landen gemarket hebben (of hoe je dat ook zegt)?

Het wordt tegenwoordig gepublished door een nederlands bedrijf, zal dat niet gaan helpen?

Trouwens, ik stuur jullie allemaal even een vriendenverzoek. Weet ik je te vinden als er multiplayer komt. Maar weiger gerust als je daar geen zin in hebt natuurlijk! smiley: stickouttongue
0Send private message
0Send private message
13 years ago
May 12, 2012, 9:51:37 AM
Ik ben zelf ook nederlands, Ik vind het spel zeer goed, alleen is het een beetje moelijk om er in te geraken. smiley: smile
0Send private message
13 years ago
May 12, 2012, 2:09:24 PM
cornetto456 wrote:
Ik ben zelf ook nederlands, Ik vind het spel zeer goed, alleen is het een beetje moelijk om er in te geraken. smiley: smile

Ja dat ben ik dan weer helemaal met je eens. Het is op dit moment natuurlijk alleen nog maar een alfa-versie.

Neem aan dat de definitieve versie wel een tutorial met scenario's of een campaign met iets meer uitleg heeft.

Er valt hier op het forum ook wel een hoop te leren, hoewel ook dat flink zoeken is vaak.

Laat het zeker weten als je concrete vragen hebt waar je in het engels niet uitkomt natuurlijk! smiley: wink
0Send private message
13 years ago
May 12, 2012, 3:36:30 PM
En later dit jaar zijn er oke what tutorial op youtube met what meer info over dit spell en uitbrijdingen voor het spel.
0Send private message
13 years ago
May 12, 2012, 8:50:10 PM
En dan nog één nederlander extra, omdat het kan.

Alpha fase zal er flink mee te maken hebben dat het nog rustig is, valt redelijk onder de radar tenzij je weet waar je moet kijken, hoewel het eerste commentaar vrijwel alleen maar goed is smiley: wink
0Send private message
?

Click here to login

Reply
Comment