Logo Platform
logo amplifiers simplified

Svenska Tråd [SE]

Reply
Copied to clipboard!
0Send private message
12 years ago
Sep 4, 2012, 6:22:32 AM
Euxenius wrote:
jeg vet at dette er litt "off-topic" men norske og svenske ( og danske) spiller vell alle på samme server?

Tror inte språket har betydelse för servern.

I den här tråden däremot talar vi enbart svenska - givetvis gör vi undantag för våra nordiska bröder (och systrar)!
0Send private message
12 years ago
Jan 8, 2013, 10:57:07 PM
Tjenare! En till svensk här som totalfastnat för spelet. Skönt att ägna sig åt lite nekromanti och skaka liv i tråden.
0Send private message
12 years ago
Jan 9, 2013, 4:20:24 PM
Nu orkar jag inte räkna igenom hela tråden för att kunna svara korrekt på frågan, men hur många ni än hade räknat ihop innan så kan ni nu öka det men en till svensk som gillar det här spelet mer och mer, och som verkligen gillar chansen att få vara med och påverka dess utveckling på något litet hörn kanske =)
0Send private message
0Send private message
11 years ago
May 10, 2014, 12:42:01 PM
Henrik wrote:
Tjenare! En till svensk här som totalfastnat för spelet. Skönt att ägna sig åt lite nekromanti och skaka liv i tråden.

Fortfarande fast? smiley: wink
0Send private message
10 years ago
Dec 13, 2014, 5:41:05 AM
Jag är väl nästan tvungen att skriva in mig här? ha ha, kanske inte.

men svensk är jag. . . med finskt påbrå om man nu vill vara noga. men det var ju... 1 generation sedan. whatever.
0Send private message
0Send private message0Send private message0Send private message0Send private message0Send private message0Send private message0Send private message0Send private message0Send private message0Send private message0Send private message0Send private message
13 years ago
May 5, 2012, 9:59:43 AM
Alltid kul med en mer!

Av någon anledning är denna tråds två tags "Pointless, Rants" men jag skrev inte till det..
0Send private message
?

Click here to login

Reply
Comment