Logo Platform
logo amplifiers simplified

Svenska Tråd [SE]

Reply
Copied to clipboard!
13 years ago
May 5, 2012, 11:27:36 AM
Jo, det är ju alltid det. Sen var det ett bra tag sen jag fick prata svenska på ett forum så det är klart man tar tillfället i akt. smiley: smile

Tja, alla kan lägga till tags till en tråd. Dock så har varje användare ett maxantal för att det inte skall bli för mycket.
0Send private message
13 years ago
May 5, 2012, 2:06:15 PM
Måste varit en av tyskarna som lagt till det då! smiley: wink

Hur blev du förresten en forum moderator på det här forumet och fick en vip inbjudan? Läst vad det innebär men fortfarande nyfiken hur.
0Send private message
0Send private message
13 years ago
May 5, 2012, 11:44:58 PM
du kan bara tillägger tags, när du skapar en ny tråd.

skyller inte tyskarna :P
0Send private message
13 years ago
May 6, 2012, 12:36:29 AM
krythorian wrote:
Tjenare! är väl tänkt att jag ska köpa spelet när jag har pengar smiley: wink

Du lär inte ångra dig, du får t.o.m spamma på svenska här!
0Send private message
13 years ago
May 8, 2012, 4:17:22 PM
Då har man köpt spelet då, har dock inte spelat så mycket tog bara en snabb titt på UIn och han inte lära mig hur jag spelade innan jag behövde göra annat... Ska sätta mig ner i helgen och spela det smiley: wink
0Send private message
13 years ago
May 9, 2012, 3:24:23 PM
krythorian wrote:
Då har man köpt spelet då, har dock inte spelat så mycket tog bara en snabb titt på UIn och han inte lära mig hur jag spelade innan jag behövde göra annat... Ska sätta mig ner i helgen och spela det smiley: wink

Gör det, säg till om du behöver hjälp eller så med något. Ett tips är att inte skippa rutorna som berättar allting, även om det är irriterande. Blir jobbigt annars.
0Send private message
13 years ago
May 9, 2012, 6:03:24 PM
Tjo grabbar! en till här som köpte spelet för... höööm 1 timma sen kanske, bara varit inne och pillat lite på allting, men då det är jobb kräktidigt imorgon så för jag över det riktiga testandet tills helgen!
0Send private message
13 years ago
May 10, 2012, 8:20:26 AM
Tubo wrote:
Tjo grabbar! en till här som köpte spelet för... höööm 1 timma sen kanske, bara varit inne och pillat lite på allting, men då det är jobb kräktidigt imorgon så för jag över det riktiga testandet tills helgen!

Tråkigt att det inte finns multiplayer än. Du, jag och krythorian skulle kunnat lira tsm under helgen annars!
0Send private message
0Send private message
13 years ago
May 10, 2012, 9:08:29 PM
Här har ni en till, har tittat på forumet ett antal gånger men inte haft orken att registrera mig förrens jag såg flera svenskar här... Snabb fråga angående spelet bara, influence border gör exact vad? vet att i liknande spel så får den Fiende planeterna att gå över till ditt eget rike, är det samma grund tanke bakom detta eller har dem något annat smaskigt detalj med det som är lite mer originel?
0Send private message
13 years ago
May 11, 2012, 11:23:40 AM
Drakiren wrote:
Här har ni en till, har tittat på forumet ett antal gånger men inte haft orken att registrera mig förrens jag såg flera svenskar här... Snabb fråga angående spelet bara, influence border gör exact vad? vet att i liknande spel så får den Fiende planeterna att gå över till ditt eget rike, är det samma grund tanke bakom detta eller har dem något annat smaskigt detalj med det som är lite mer originel?

Inte riktigt säker, så fort den kommer i närheten av planeten dampar A.I loss helt och hållet, tvingas ta planeten med styrka. Men jag tror nog att rutan börjar bli i din färg då och sedan övertid blir systemet helt ditt. Om man då antar att din influens är starkare.
0Send private message
13 years ago
May 11, 2012, 8:02:03 PM
Drakiren wrote:

Tanken är att du äger inte ett system förrän du har influence-border som når det. Fram tills dess är det bara en outpost. smiley: smile

Sen kan man inte kolonisera i någon annans border-område osv. Jag har aldrig spelat ett spel där det växt över.. jag är lite för krigisk och dödar av fienderna innan... eller så vinner jag via ngt annat mål långt innan de hinner dit.
0Send private message
13 years ago
May 12, 2012, 11:24:31 AM
Tycker AI motståndarna är för aggressiva även på lättare svårighetsgrad. Men annars är väl spelet kul och har potential att bli större.
0Send private message
13 years ago
May 12, 2012, 5:51:23 PM
WhimZoFto wrote:
Tycker AI motståndarna är för aggressiva även på lättare svårighetsgrad. Men annars är väl spelet kul och har potential att bli större.

Det är ju för de har allihop PMS och slaktar allting i sin väg utan att ens försöka prata smiley: wink
0Send private message
?

Click here to login

Reply
Comment